Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Bamse och Valle - 5 januari 2009 14:53

Idag verkar det vara en konstig dag. Matte verkar lite virrig, hon springer omkring och verkar ska göra allt samtidigt. Ligger jag i vardagsrummet, ja då ska hon skura där. Tar man rymmen till sovrummet, ja då kommer hon efter och skall städa där. Och samma sak gäller om jag ligger i hallen. Jag får inte vara ifred någånstans. Dom skall ha gäster ikväll så det är därför hon har så mycket att göra. Jag som är van att få all uppmärksamhet, tycker det är jättekonstigt det här. Men nu skall det städas och lagas mat till någon annan. Ja det är väl bara att försöka hitta sig ett ställe där jag får vara ifred och sura en stund. För sur det är jag verkligen. Jag fick ju gå ut, och vet ni jag gick tillgrannen på en gång. Matte vart inte alls glad på mig, det var bara att komma in. Dom gillar inte alls att jag går och hälsar på. Men det kan ju bero på att deras barn är lite rädda för mig, jag är ju så hemskt stor. Jag skriver mer i morgon, Ha det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards