Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Bamse och Valle - 6 januari 2009 15:11

Idag skall julen städas ut. Nu får jag inte lukta på kulorna i granen något mer. Fast Matte och Husse säger att jag har varit jätte duktig med att inte vara så mycket i granen. Fast lite nyfiken har man allt varit. Det är ju lite konstigt att man skall ha ett träd inne tycker jag. Dom skall vara i skogen. Där har man fått vara i morse, vi har ju varit Husse och jag på våran dagliga långpromenad. Det tar lite drygt en timme och gå rundan, vi brukar. Både genom skogen och på isen, och upp och ner för backar. Man är ganska trött när man kommer hem. Men skönt det är det. Sen får man ju ibland träffa både snälla och mindre snälla hundar. Dom som skäller på mig bryr jag mig inte så mycket om. Men dom som är snälla brukar jag leka med. En del småhundar tror att dom kan leka omkull mig. Men jag brukar bara lägga tassen på dom, så ligger dom ner. Men dum mot dom det är jag inte. För jag är ju en så snäll hundras. Det sa en farbror som vi mötte att vi var, snälla, lydiga och hade ett bra psyke. Det vet jag minnsann att vi är, precis som han sa. Nu skall jag busa med min lillmatte, det tycker jag om. Hejsvejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards