Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Bamse och Valle - 7 januari 2009 19:16

Idag har det varit en sån där innedag. Vi har ju haft så kallt - 20 grader, och sen har det blåst så det har kännts som - 27 grader. Jag ville knappt gå ut imorse, det vart ett snabbt besök och sen in igen. Matte hon har tagit ledigt och är hemma med mig, så jag har ju sällskap hela dagarna nu. Och då vill man ju inte vara ute, när man kan vara inne och störa henne.  För idag sa hon att jag minnsann var som hennes svans, jag skulle vara med hela tiden. Jag la mig tillochmed nedanför strykbrädan, bara för att få vara med. Hon sa att det kommer att sluta med att hon snavar över mig och bryter armar och ben. Men det tror jag inte alls att hon kommer att göra. Ser hon inte stora jag, då måste hon ju skaffa sig glasögon. Ja ja hon är ju hemma några dagar till så jag kommer nog att få tillbringa mycket tid med henne. Nu får vi bara hoppas att det blir varmare så att vi kan åka till "Stugan", och få springa runt i skogen, det gillar jag allra mest. Nu skall jag ta och busa en stund, för lillhusse verkar vara sugen. HEJ HEJ

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards