Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Bamse och Valle - 11 januari 2009 18:23

Jag har fått lite ont i ena örat. Matte och Husse undrar om det blåste för mycket på våran långpromenad. Blir det inte bättre så måste vi nog åka till Djursjukhuset. För dom får minnsann inte röra örat, då gnyr jag till. Så ont har jag det just nu. Och inte är jag på vidare värst bra humör att vara vaken heller. Vill helst ligga i Mattes och Husses säng. Det är mjuk och skön. Men det får jag säger Matte, hon tycker nog lite synd om mig. Jag skriver mer i morgon.

Av Bamse och Valle - 11 januari 2009 14:10

Idag har jag, Husse och Matte varit till stugan igen. Där är det skoj må ni tro. Jag hade så tur så att Farmor och Farfar var där. Dom gillar jag helskarpt. Jag har blivit väldigt duktig nu att hälsa på dom, jag hoppar inte upp alls. Det är tur det för farmor är lite rädd att jag skall putta omkull henne. Och det skulle jag ju kunna göra med mina 57 kilo. Ni skulle ha sett vad mycket vatten det var på isen. Det kom en bil efter isen, som körde ner i vattnet. Det var så mycket att det gick upp till bildörren. Att dom bara törs åka ut på isen. Det är ju hur mycket vatten som helst. Men det är nog dom som har åkt till sin stuga på Sandön, som nu skall åka hem. Tur att vi har våran stuga på fastlandet, så man slipper åka på isen, och båt på sommaren. Jag skall nu ta mig en slummer, för man blir trött av långpromenader.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards