Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Bamse och Valle - 31 januari 2009 21:35

Om ni visste så trött man vart av detta besök. Jag trodde inte man skulle få träffa någon som såg ut som mig. Ja han var nästan en kopia av hur jag såg ut som 4 månader. Min lillebror kommer att bli som mig, lika stor, snäll och ståtlig, det har matte sagt. Han var lika fin och snäll som det jag är. Det var kul. Nu skall vi bara bestämma när vi skall träffas nästa gång. Det ska bli kul Raksu, då kan man kanske lära dig lite saker, som vacker Tass och sitta fint, för det kan jag faktiskt.

Av Bamse och Valle - 31 januari 2009 14:08

Idag har jag fått träffa min lillebror Raksu. Matte ringde till Raskus matte, så dom kom ut till stugan. Vi var nog lite avvaktande på varandra först. Men sen så var det full rulle. Jag tyckte det var jätteskoj att få träffa någon av samma ras, och det tyckte nog Raksu också. För han sprang runt och slog mig med tassen lika mycket som jag. Fast han vart nog lite trött, han visade det med att bita mig runt öronen när han ville vara ifred. Men jag hade lite svårt att låta bli honom, det var ju så kul. Vi har bestämt att vi skall minsann träffas flera gånger, och då får vi leka mer. Det skall bli skoj när han blir lite större, då skulle vi kunna ta en simtur tillsammans. Nu har man kommit hem och är hemskt trött, skall vila en stund och sen äta lite grann. Hej då

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards