Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Bamse och Valle - 15 februari 2009 13:58

Nu har vi precis kommit hem från stugan. Det har varit jätte kul, jag har fått sköta om mina 2 småbröder. Och det var inte lätt, dom minsann var helbusiga. Jag hade bara lite problem med att få vara med och leka. Jag fick skälla på dom, och springa och samla in dom hela tiden. Men dom var alldelens för busiga för mig.  Det märks att jag är lite större än mina bröder, för jag ställer mig bara över dom och då kommer dom ingenstans. Jag har bara lite svårt att låta bli att bita på dom, men dom biter ju tillbaka så då blir det ju lika. Jag tror att både Valle och Raksu tyckte det var jätte kul att träffas. Dom såg nästan likadana ut, man hade lite problem att se skillnaden. Vi kommer nog att vara 3 st väldigt trötta herrar ikväll. Nu skall vill få oss lite mat, för man blir hungrig utav såna här lekar.

Av Bamse och Valle - 15 februari 2009 08:37

Ja då har 2 natten passerat, det har gått väldigt bra. Men det kan nog bero på att vi motionerade så mycket igår. Vi var 2 mycket trötta killar igår kväll. Vi har faktiskt sovit ända till halv 8 nu på morgonen. Men då var det bråttom ut. Vi verkar vara lika morgontrötta, för Valle ville inte leka med mig då vi kom in. Utan han ville ligga ner mest hela tiden. Ja vi får väl vila en stund. Sen bär det av till stugan. Matte har bett Raksu och hans matte också komma. Nu får man hålla reda på 2 st småkillar, hur skall man hinna med det må tro. Skriver mer sen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards