Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Bamse och Valle - 16 februari 2009 17:23

Ja det gick ju väldigt bra att vara ensammen i 2 timmar. Vi hade faktiskt inte hittat på något hyss, och inte heller verkade vi ha gjort varandra något. Jag har nog lärt Valle något som kanske inte är så bra. Vi fick veta i fredags av Valles Matte och Husse, att han brukar inte vara i sängen eller i soffan. Och vet ni vad, när Lill Husse kom hem då låg vi i Mattes och Husses säng bägge två. Han kunde hoppa upp alldelens själv, och ner det gick också väldigt bra. Han verkar också tycka det är jätte skoj att springa i trappor, vi har ju bara ett trappsteg från groventren och in i huset. Men det är då inga problem. Det är nog för att han vill vara med mig hela tiden, och det vill ju jag också. Nu känner vi ju varandra riktigt bra, så vi har blivit som riktiga kompisar. Nu skall vi få ta en promenad med Lill Husse och sen så skall vi få lite mat, mums.

Av Bamse och Valle - 16 februari 2009 07:38

Ja vi var lika trötta nu på morron som igår kväll. Det beror nog på att vi har motionerat alldelens för mycket. Jag tror Valle knappt har rört sig ur fläcken inatt. Han låg på samma ställe som igår kväll, då han vaknade. Det har nog varit samma sak för mig tror jag. Vi gick motvilligt ut för rastning, sen var det snabbt in för att fortsätta att vila. Ja nu får vi ta det lite lugnt, vi vill ju inte ha träningsverk. Idag och imorgon skall vi få vara ensamma mellan 13 och 15, men det skall nog gå bra. Vi börjar ju riktigt vänja oss vid varandra nu. Sen är Matte ledig onsdag och torsdag, så då behöver vi inte vara själva.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards