Alla inlägg den 8 april 2009

Av Bamse och Valle - 8 april 2009 19:49

Ja ni skulle ha sett mig och Valle när Matte helt plötsligt stod i dörren. Vi rivstartade i köket och rusade ut till groventren, det absolut snabbaste vi kunde. Det var knappt vi hann stanna. Och inte nog med det, sen kom ju Husse in med alla väskor. Ja det vart ett riktigt pusskalas. Både jag och Valle pep som jag vet inte vad. Men vi vart ju så glada. Husse och Matte dom såg minsann att Valle har växt, medans dom varit borta. Men han har ju ätit 2 ggr om dagen väldigt bra. Jag har nog kanske inte vuxit något, Husse tyckte att jag såg mager ut. Prova själva att vara ensammen utan Matte och Husse, då har man ingen vidare matlust. Men nu så får det verkligen vara färdigrest. Matte skall minsann inte få lämna huset, hon får endast åka till jobbet. Husse kan man inte hålla fast, det är ju hans jobb att resa ibland. Lill Husse hade varit duktig på att städa, plus att han tog och duschade av oss också. Nu skall vi gossa lite mera, hej svejs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards