Alla inlägg den 15 april 2009

Av Bamse och Valle - 15 april 2009 17:20

Idag vart det en sådan där riktigt slappar dag. Vi har för det första sovit till nästan halv åtta. Morgonen började ju inte så bra, Husse skulle ut och flyga och vet ni han försov sig. Matte väckte honom klockan 0500, och han svarade jag är vaken, du kan somna om. Vilket hon gjorde, sen vaknade hon fem i sex, den tiden flygtaxin skulle hämta upp honom. När Matte tittade ut genom fönstret stod den redan på gården. Oj så bråttom han fick. Han sprang mest runt och Matte efter tyckte både jag och Valle. Ja och så glömde han i all stress sina glasögon. Ja man får skylla sig själv, man skall kliva upp på en gång. Efter det intermessot, så var det lika bra att jag och Valle gick ut på morgontoalett, sen snabbt in för att ta över Husses säng. Jag och Matte har ju varit på våran långpromenad, och så har jag hunnit busa med Valle en stund. Men annars har vi inte gjort så mycket. Jo vi har letat efter Rebecka, hon har flyttat in till stan, i någon kompis lägenhet. Men hon kommer hem på lördag, hon skulle visst städa åt honom. Matte sa att det skulle vara väldigt roligt om hon kunde städa hemma också. Men hon fick till svar att det var inte lika kul.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards