Alla inlägg den 16 april 2009

Av Bamse och Valle - 16 april 2009 17:28

Idag så väckte Valle upp oss redan kvart över 5. Han var jätte nödig, men det kan nog bero på att han inte hade riktigt tid igår kväll med sin toalett. Han hittade en fotboll ute som han spang och jagade. Och rätt var det var så kom han med en pinne i munnen. Ja han verkar som mig, gilla pinnar. Jag brukar ju hjälpa Husse då han hugger ner träd, att bära fram kvistar helst skall dom vara jätte stora. Så att man får släpa dom fram. Idag har dom åkt iväg med Valle till Djursjukhuset. Jag vart inte så vidare glad när dom skulle åka, och inte jag fick följa med. Och sen när dom kom hem hade dom inte honom med sig. Jag har haft fullt upp med att gå mellan alla rum, titta ut genom balkongdörren bara för att se vart han tagit vägen. Men jag hittar honom inte. Nu har man ju vant sig med att han alltid är med mig, följer mig som en liten svans. Och jag följer med honom, man måste ju kolla så att han inte gör något hyss. Men både Matte och Husse sa att jag kommer nog att tycka det är konstigt att han är borta. Och det lovar jag att det gör, vi har ju bägge två vant oss med varandra. Hoppas att han kommer hem imorgon. Nu har Husse precis kommit hem, då vart man glad. Han lovade att efter maten skall vi ta en långpromenad, oj så skönt det skall bli.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards