Alla inlägg den 22 april 2009

Av Bamse och Valle - 22 april 2009 19:21

Idag har vi vaknat klockan halv 7, då var det färdigsovet. Jag och Valle var tvugna att gå ut för morgontoalett, och sen var det som ingen ide att gå och lägga sig något mer. Idag har vi haft fullt upp med att städa här utanför huset. Det skulle eldas gräs som tinat fram, och så skulle det krattas på de ställen där snön har farit bort. Oj så mycket dessa människor verkar ha denna tid på året. Det vart så mycket spring, så vi var tvugna att få gå in och vila. Man skall ju vara med på alla ställen. Och så är det så jobbigt nu att gå där det är snö, man bara skjunker ner. Valle han har vi döpt om till "studsbollen",han är mer upp i luften än på marken. Och sen tror jag att han får Jet meicin, för han springer som om han skall hinna med ett tåg. Ja oj så skoj det ser ut, det skall bli kul när det bli sommar och vattnet kommit fram. Då skall vi minsann simma ikapp, undrar vem som vinner. Nu skall Matte och Husse jobba 2 dagar till, sen är dom lediga och vi skall fara till stugan. Nu skall vi städa in oss för våren. Man måste slå på strömmen, och sätta på lite värme. Och så måste vi ta med oss alla saker som vi skall ha där ute. Matte säger att vi nog måste köra med 2 stycken bilar. Det tror jag med, annars ryms ju inte jag och Valle. Vi hörs imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards