Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Bamse och Valle - 14 maj 2009 15:57

Idag har det nästan hela dagen varit en utedag. Det blev till slut + 20 grader, och då kan man inte låta bli att vara ute. Eller rättare sagt det är för varmt att vara inne. Sen skulle ju pälsen borstas och toverna skulle bort. Ja det är inte mycket kvar nu av pälsen. Men det är väl bra att man tappar eller att dom tar bort allt löshår. Men det är väl som Matte säger, vi måste ju vara fina nu när vi ska på utställning. Vi har även hunnit en sväng ut till stugan, vi var ju tvungen att titta till den. Och Matte skulle plantera i sina krukor. När vi kom dit så såg vi att grannen var där, han höll på att sätta ut sitt vatten. Det vart som 2 streck efter mig och Valle, vi var ju tvungen att säga hej åt honom. Men vi har ju blivit så väldigt bra på att lyssna, så vi sprang till Matte så fort hon ropade på oss. Det vart en belöning med godis. Sen när vi kom hem så fick vi främmande, det var Emil. Oj så glad jag vart, han har man ju inte träffat på länge. Men han stannade inte länge, skulle på träning så han var tvungen att springa iväg till bussen. Och vet ni vad jag gjorde, jag sprang efter. Han som hade så bråttom var tvungen att stanna så Matte kunde hämta hem mig. Men jag ville ju så gärna springa med. Nu skall vi fixa lite mat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards