Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Bamse och Valle - 22 maj 2009 18:19

Morgonen började med två trötta killar. Varför skall man kliva upp strax efter sex, det är något vi inte kan förstå. Då sover man ju som bäst, fast jag hade ju varit och väckt dom redan klockan halv 5. Jag trodde jag var kissnödig, men jag var nog bara varm. För jag la mig ute på gräsmattan på en gång. Ja Matte for iväg på jobbet strax efter halv 7. Vi sov vidare en stund, men efter ett tag vart vi helt upp under taket. Det var för fint väder att var hemma, vi måste fara till stugan och det snart. Matte ringde hem för att höra om vi skulle åka iväg, men Husse ville vänta ett tag. Och det taget vart inte länge, för nu så såg jag till att Valle också vart omöjlig att ha innanför några väggar. Vi for iallaffall iväg, det vart vattnet på en gång. Matte ringde till Husse för att höra vad vi gjorde, och vet ni vad Husse svarade. "Vart tror du två Leonberger är där det finns vatten". Ja vi har badat och sen så har vi badat, vi är helt slut faktiskt. Jag har faktiskt simmat, för Husse kastade ut pinnar som jag fick hämta. Nu skall vi försöka att ta det lite lugnt, det kommer en dag imorgon också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards