Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Bamse och Valle - 23 maj 2009 14:59

Badandet fortsatte idag igen, simning och jagande av varandra. Det har varit lika bra väder som igår, tills nu då började det att störtregna. Så då var det bara att avsluta badandet. Men det kan vara lika bra att vi får ta det lite lugnt en stund. Valle han är som en liten filosof, han traskar omkring här i skogen i sin egen lilla värld. Han hör inte ens ibland när man ropar på honom. Och jag lufsar runt jag också, men oftast vill jag vara i närheten av Matte och Husse, tänk om dom råkar fara iväg. Det vill man ju inte att dom ska, vi skall följa isådanafall. Matte hon har satt nånting som vi tyckte luktade väldigt konstigt i blomkrukorna, det hette visst kogödsel. Jag var lite nyfiken så jag satte dit nosen, men oj så illa det luktade. Sånt skulle man då verkligen inte vilja ha i sin matskål. Nu skall vi sitta inne och lyssna på regnet som slår mot taket.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards