Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Bamse och Valle - 27 maj 2009 12:13

Idag har det inte gjort annat än regnat och åter regnat. Det var väldiga problem med att kunna gå ut imorse. Jag gick ut på altanen, men vände om in igen på en gång. Och vi som var så kissnödiga, hur skall detta sluta. Ja det vart inte på annat sätt än att kuta ut och göra det man skulle och sen in igen. Nu har Matte beställt tid för röntgen av mig, det skall vi göra på måndagmorgon, undrar om dom får in mig på det dära stället. Sist var det till att ta i med dom starka armarna. Jag hade ju fått vara där tidigare, när dom skulle operera bort mina kanintänder, och då lämnade dom mig och for hem. Så jag kände inte riktigt för att gå in dit för att ta en spruta, tänk om dom hade lämnat mig igen. Men vi får hoppas att det går bra, det är ju Husse som skall fara med mig, och han är stark. Nu är det inte länge kvar,för Matte att vara hemma. Hon skall åka iväg på jobbet börjar klockan 14, men vi behöver inte vara ensamna längre än en timme. Då kommer Lill Husse hem, hoppas det bara slutar regna så han kan vara ute med oss en stund. Men till helgen då skall det bli varmt, nästan 30 grader och då blir det till att bada mycket.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards