Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Bamse och Valle - 22 juni 2009 15:34

För det första var det inte så kul att kliva upp imorse. Vi har ju haft sovmorgon hela helgen, så när klockan ringde 0600. Då tittade vi bara på varandra, och undrade varför den ringde. Ja vi var nog lite nödiga, för det vart fort ut när vi väl kommit oss upp. Jag tror att vi kan ha lite ont i våra ben, för det tar lite tid att komma igång. Men det är väl inte så konstigt med all denna simning i helgen. Idag har vi nu +24 grader, man har lite svårt att hitta sig en skuggig plats. Om vi ändå hade fått vara i stugan, där kan man ju springa ner till vattnet och svalka sig. Matte hon jobbar imorgon, men sen är hon ledig onsdag och torsdag. Då skall vi åka ut säger hon, ja vi får väl stå ut en dag till här hemma i värmen. Men imorgon så skall det ju vara ännu varmare. Jag tror att dom får ta fram en sån balja som, Ästher har. Fast våra baljor är ju ännu mindre, men vi har ju en bassäng som Matte köpte ifjol. Den skulle dom kunna fylla med vatten. Jag hade bara lite problem med den, jag ville ju ligga ner. Och rätt som det var hade allt vatten runnit över kanten och den vart tom. Inte kan man väl köpa bassänger som kanterna rullas ner på. Nej nu skall jag se till att Matte går ut och plockar fram den. Vi hörs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards