Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Bamse och Valle - 23 juni 2009 21:46

Om nu någon som läser denna blogg, kunde veta vart man får tag i en extra Apa som denna, hör ut av er. Min håller på att bli uppnött av allt tvättande. Det är dessutom min andra.

Av Bamse och Valle - 23 juni 2009 17:48

Inte nog med att det är väldigt varmt, dom här små krypen som heter knott verkar ha invaderat oss. Nu kan man knappt vara ute en minut, förrän dom har letat in sig både i pälsen, öronen och på nosen. Den ser verkligen ut som en knölpåk. Och sen får våra människor gå på knott jakt när vi kommer in. För vi har väl med oss ett antal som gömt sig inne i våran päls. Och de flesta verkar vara fulla med blod, undrar om vi snart har slut. Så många som verkar ha sugit i sig från oss. Idag har vi tagit det mest lugnt, Lill Husse har varit lite trött tror jag. Men det är tur att Matte är ledig imorgon och på torsdag så man får lite uppmärksamhet. Vi kan inte förstå jag och Valle hur man kan vara trött hela dagarna, men man är väl så när man är 16 år. Det är tur att han snart skall börja sommarjobba, så att det blir lite ordning med uppesittarfasoner och sovmornar. Nu skall Matte ge oss lite mat, och så skall vi ut och slåss med knotten igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards