Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Bamse och Valle - 29 juni 2009 18:50

Idag har det inte varit lika varmt som i helgen, endast + 24 grader. Men vi tycker att det har varit nog varmt iallafall. Fast det som har varit skönt, vi har kunnat sova riktigt bra. Vi har en fläkt i sovrummet som snurrat hela natten, så det har varit riktigt skönt. Idag har Lill Husse varit hemma med oss, det har väl inte blivit så mycket gjort, annat än att ligga i sängen och gossa. Det gillar vi ju också att göra, speciellt nu när man har simmat hela helgen. Vi har lite svårt att låta bli att tänka på den där hunden utanför COOP. Hur kan man bara ta med sig en hund i bilen när det är så väldigt varmt. Dom skulle själva människorna få prova på att sitta instängda i ett så varmt rum. Inte tror vi att dom skulle stå ut så länge. Igår hade vi besök av Valles Husse och Matte, och vet ni han kände nog igen dom. För han lät inte som ett "Lejon", som han brukar när det kommer någon. Jag lät inget jag heller, så dom vart inte alls rädda för oss. Jag skulle ju visa dom vem som bestämmer här, för jag hade väldigt svårt för att låta Valle vara ifred. Sprang och jagade honom hela tiden. Det är inte konstigt att vi var trötta igår kväll. Nu skall vi få mat, det skall bli mycket gott. Hej Svejs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards