Alla inlägg under juni 2009

Av Bamse och Valle - 1 juni 2009 15:04

Imorse blev det ingen mat, jag skulle ju på sjukhuset för att röntga mina ben. Då fick man inte äta något före, fast det gör ju inte så mycket. Jag och Valle är ju inte dom matfriskaste på mornarna. Det vart iallafall att fara iväg till sjukhuset. Husse hade tagit försärkning av Lill Husse utifall att jag skulle vägra gå in. Men det var inga problem, jag följde snällt in. Man vill ju visa att man är en duktig kille, och då skall man inte strejka för att gå in på sådana ställen. En spruta fick jag så att jag skulle somna. Det tog ett tag innan den började att verka. Men sen sov jag så sött. Ni skulle ha sett mig när jag kom hem, det vart ryggläge på en gång. Sen så orkade jag knappt lyfta på huvudet då Matte kom hem. Så trött var jag, undrar om det var sömnmedel för en björn dom gett mig. Någon vidare matlust det har jag heller inte haft. Jag tror att Valle också har varit och fått en sömnspruta. Eller kan det vara efter helgens badning han också är så trött. Ja vi väntar en stund kanske att maten smakar för oss bägge två.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards