Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Bamse och Valle - 3 juli 2009 20:37

Oj så skönt det var att få fara till stugan och bada. Fast mottagandet idag var lika svalt och skälligt, som förra gången vi träffades. Dom gillar oss verkligen inte, och jag kan bara inte förstå varför. 2 så stiliga killar, dom skulle man ju direkt springa och leka och bada med. Nej det gick inte att komma i närheten, då morrade och skällda dom. Och så trodde dom att våran Matte skulle klappa dom också. Det är något som jag inte gillar, andra hundar vid mina människor. Då måste man bara fram för att se till att den hunden går därifrån. Min Matte säger att jag är svartsjuk, men det är jag inte dom kan gå till sin egen Matte och bli klappade. Det vart lite foton, men jag vart ganska less att bara sitta still, så jag gick iväg nästan på en gång. Maten smakade helt underbart nu när vi kommit hem. Både jag och Valle var nog väldigt hungriga. Jag har ju simmat, och tränat livräddning. Det var jobbigt för det var 6 ungdomar, som jag försökte att hjälpa upp. Jag slutade inte förräns alla hade kommit upp. Men Lill Husse han retades med mig hela tiden, så fort jag dragit honom till land, ja då sprang han ut igen. Det vart till att vända ut flera gånger. Nu skall vi ta en liten vilostund. Man är ganska trött känner jag. Vi hörs imorgon

Av Bamse och Valle - 3 juli 2009 12:28

Nu ligger vi på gräsmattan och vaktar bilen så det inte åker iväg utan oss. Idag skall vi ju till stugan, och träffa tjejerna. Oj så skönt det skall bli, nu är man riktigt sugen på att få bada. Det här vädret som dom lovade oss, molningt och ingen sol. Det verkar ligga över Ryssland, för hos oss finns det då inte. Nej här skiner solen från en klarblå himmel och det är 23 grader varmt. Vi måste charma tjejerna idag, så dom inte är så sura på oss. Undrar bara hur man gör. Vi får väl ta med lite torkad blodpudding, då kanske dom blir glada. Kameran är nedpackad, den glömde vi ju sist. Skriver mer ikväll

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards