Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Bamse och Valle - 23 juli 2009 18:40

Nu har vi kommit ut till stugan, det var skönt vi har ju haft +25 grader idag. Och då behöver man verkligen bada. Det har vi gjort, Valle han sprang istort sett ner till vattnet på en gång vi stannat bilen. Sen har han ju hunnit med att gå i sin egen lilla värld bland Blåbär och Lingonriset. Han kan försvinna helt plötsligt, då hittar man honom i vattnet eller i riset. Men han far aldrig från gården. Det gör inte jag heller, förutom när jag får syn på grannens katt, då blir det spring i benen. Efter maten nu ikväll, så skulle våra människor äta jordgubbar och glass. Jag och Valle fick först smaka jordgubbar, eller ska vi säga dom smakade inte väl det godaste. De flesta hittade dom fastkletade på golvet. Roliga att putta framför sig det var dom, men sen fanns det ju glass. Och det minsann var gott, det var så gott tyckte Valle. Att han tog det han fått i en tugga, och sen var han snabb att äta upp min. Men det gjorde inte så mycket, jag fick ju nytt. Sen måste jag säga att vi är nog ganska trötta, det är slitsamt att ha semester och försöka hinna bada så mycket som möjligt. Vi hörs imorgon

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards