Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Bamse och Valle - 18 augusti 2009 16:48

Idag har det inte varit något uteväder, ena stunden var det sol. Och nästa stund vräkte regnet ner. Och då vill man minsann inte vara ute. Vi har kommit underfund med att vi är som lång och lerhalm. Går Valle någonstans är jag hack i häl, och samma gäller för honom. Nu så gick vi ut i det regnvåta gräset. Efter en stund så ville Valle vila, och vem tror ni la sig bredvid honom. Jo jag, man måste ju vara så nära varandra som möjligt. Och så hade han ju ett snöre som var väldigt intressant. Han hade med sig detta när han kom till oss, och det har inte varit så intressant förrän nu. Han har hjälp mig med en sak idag förresten. Matte skulle ta min "Apa" och sätta den i tvättmaskinen. Det gillade vi inte, jag hoppade och Valle bet henne i baken. Det tyckte jag var rätt åt henne, man tar inte min APA ostraffad. Jag kan inte förstå varför han skall tvättas, nu känns han ju riktigt hård nästan som pansarplåt är hans päls. Det tycker då jag är bra, fast Matte säger att han är sliskig och blöt. Jag som brukar tvätta honom så ordentligt. Nu skall det snart vankas mat. Vi hörs imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards