Alla inlägg den 8 september 2009

Av Bamse och Valle - 8 september 2009 18:05

SkrattandeNu har hon faktiskt blivit glad på oss igen. Fast det har nästan tagit hela dagen. Jag kan inte förstå att dom inte gillar, när vi far iväg på egna upptåg. Man måste ju vidga sina vyer, säger dom ju. Och det kunde ju ha varit något intressant djur som hade gått i skogen. Fast jag tror att det bara har varit grannens katt. Alla älgar verkar vara som bortblåsta. Men det kan ju bero på att älgjakten har börjat. Vi har ikväll fått gå på en långpromenad med Lill Husse. Det var en jobbig tur, för vi var helt slut när vi kom hem. Det vart raka vägen och lägga sig. Husse har ju åkt iväg till Berlin, och han tog kameran med sig. Så denna vecka kommer det att finnas lite äldre kort på oss. Men det kan ju vara skoj för er som inte läst våran blogg tidigare. Här har vi precis duschat. Hejsvejs  

Av Bamse och Valle - 8 september 2009 09:05

Bamse   För det första så klev hon upp lika tidigt denna morgon, fast hon var ledig. Ja inte ska ni tro att jag och Valle var så speciellt intresserade att kliva upp. Nej vi låg säkert 2 timmar till. Det som var lite konstigt, det var att när Matte skulle gå in på våran sida, så var den helt ny. Ja hon klarar säkert av att blogga här också. Efter våran morgon toalett, så passade vi på att smita. Det var för att den där hemska väskan kommit fram. Så nu skulle vi allt visa att, vi kan springa iväg så vi slipper se den. Matte fick ta bilen för att köra ner mot älven, för jag kom inte när dom ropade. Valle han kom lunkande över jordhögen. Men jag jag gömde mig väl. Nu är hon inte så glad på oss. Rynkar på näsanVi har fått gå och lägga oss i våra sängar. Ja vi skäms faktiskt lite grann, det måste erkännas. Hoppas att hon blir lite gladre snart. Vi hörs sen  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards