Alla inlägg den 24 september 2009

Av Bamse och Valle - 24 september 2009 18:26

Idag har vi fått vakta stugan en stund. Det gick väldigt bra, vi har nog sovit hela tiden. Sen fick vi följa med på en liten tur. Det skulle ju köpas tårta och presenter. Men inte fick vi följa med in i den där roliga affären idag. Matte hade glömt våra koppel, och man får inte vara lös på Djurmagasinet. Det kanske var tur, då hade vi ju sett presenterna till Valle. Och det skall ju vara en överaskning. När vi kom hem så fick vi vara ute och busa, idag kände vi inte för att ta några längre bad. Vi var ju bara tvungen att kolla så att inte Matte skulle åka iväg igen. Men nu var hon ju hemma med oss. Det vart paket utdelning före middagen till Valle, jag var nog mera intresserad av paketen än det han var. Jag gjorde allt för att ta av honom dom, det gick för sakta för honom att öpnna dom. Det vart ett ben, en boll och en badleksak (vad han nu skall med den till, vi har ju snart is här ute). Men dom piper ju och det gillar Valle. Jag fick faktiskt också ett paket med ett ben i. Tur att dom tänker på mig, man ska ju inte vara orättvis. Sen efter middagen vart det tårta. Matte hann inte riktigt fotografera för Valle är så glufsk så han tog tårtbiten i ett bett. Jag fick också tårta, så det blir till att bjuda tillbaka den 7 oktober. Då är det min tur att fylla 2 år. Ha det så bra


    

                


Av Bamse och Valle - 24 september 2009 07:28

Idan fyller Valle 1 år, då skalll vi äta tårta och förhoppningsvis glass. Valle skall få ett paket säger dom, men jag då får inte jag någonting. Undrar vad det kan vara i hans paket, han är ju inte så mycket för gossedjur och sådana saker. Jag som älskar dessa saker, apan skulle man absolut inte kunna vara utan. Vi skriver sen och berättar hur dagen blev.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards