Alla inlägg den 26 september 2009

Av Bamse och Valle - 26 september 2009 20:06

Det har varit en jobbig dag, med mycket bad och bus. Jag tror att vi sprungit mil idag. Och sen så har man ju hunnit med att springa efter Ebba ( en liten Dvärgsnauzer ursäkta stavningen), som inte gillar oss alls. Fast hon har lite svårt att låta bli oss. Men som sagt var våran otur med tjejer, man blir utskälld på en gång. Nu har det kommit blommor i blomrabatten, skall lägga in lite bilder imorgon. Vi har också fått träffa en jätteliten hund idag som heter Oskar, han var 8 veckor. Han var för liten för oss, man får ju vara rädd att trampa ner dom småsakerna. Vet ej vad det var för ras, men det är visst någon blandras. Matte satte på ett konstigt ljud på datorn, det var Lillebrorsan Raksu. Han hade fått en pipleksak i present. Det var väldigt svårt för oss att komma underfund med vart denna vovve lät. Tillslut fick Valle se honom på datorn, han höll på att trycka in nosen i skärmen. Nu känner vi att tröttheten gör sig påmind. Det har som sagt varit en hektisk dag. Nu är det ryggläge som gäller. Sätter in lite bilder på oss i mörkret och på matskålarna och kopplen.

Vi hörs imorgon.

              

Av Bamse och Valle - 26 september 2009 10:41

Igår kväll var det en sån där extra trött kväll för mig. Nu dög inte ens Apan, det var ett pipande av dess like. Men dom verkar inte förstå att, när jag ovh Valle är trött då skall alla gå och sova, annars har inte jag ro att ligga still. Vi skulle ju sätta in nya bilder igår. Men Matte glömde ju givetvis bort det. Hon tog kort på mig och Valle. Jag hade hittat en pinne som såg ut precis som en cigarr. Den hade jag så fint i munngipan. Matte sprang in efter kameran, för hon tykte det såg så tokigt ut. När hon kom ut och skulle knäppa, vad tror ni jag då gjorde. Jo snabbt stoppade jag in pinnen i munnen, jag trodde ju att hon skulle ta ut av mig den. Så det var inga kort med en "cigarr" i munngipan. Sätter in efter önskemål kort på våra fina nya koppel. Det kommer mer när vi har dom på oss. Dom matchar precis våra halsband.

      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards