Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Bamse och Valle - 3 februari 2010 13:02

Nu är det sista kvällen på denna Ö. Känns riktigt skönt att imorgon vänder resan hem till Sverige, och våra killar. Ja vad ska man säga om medicinen jag fick. När jag läser bruksanvisningen och på FASS, "skall endast användas på inflammatoriskt område utanför kroppen". Inte läge att sätte det inne i örat. Dagen har varit varm, så varmt har vi inte haft dom 9 dagarna vi varit här. Men nu har vi hemlängtan något hemskt. Vet ej om vi kan blogga nå mer. Funkade inte då vi kom till Manilla. Jag provar imorgon iallafall. Ha det alla

Stranden var det då inge fel på, ren och snygg.

  

 Mot min förmodan i början av veckan, man har nog fått lite färg

Av Bamse och Valle - 3 februari 2010 09:26

Jag som lovade att idag skulle jag ligga och sola tills klockan 4. Men solen har stekt så hemskt idag, och det har nästan inte blåst något. Så man har bara inte orkat. Imorgon bitti far vi från Boracay till Manilla. Ett steg närmare hem, och pojkarna. Idag har vi tyckt att det skall bli skönt att komma hem. Borta bra med hemma bäst. Vi kommer nog inte att åka hit någon fler gång. Resan tog alldelens för lång tid, och boendet var inte av det bästa, rent och snyggt iallafall. Men nu har man ju gått runt här lite, och det finns väldigt fina hotell som ligger vid stranden. Inte för att vårat hotel hade lång ifrån ca 2 minuter. Man kan man öppna sin balkong dörr och gå rakt ut är det ju inte helt fel. Skall försöka ladda in lite bilder sen. Men en bild tar ca 27 minuter.

Av Bamse och Valle - 3 februari 2010 01:17

Häslotillstånd;Värker inte lika mycket i örat. Halsen känns som om jag svalt en apelsin. Det blir till att söka upp en doktor, känns det som. Grisfeber kan det inte vara, för jag har tagit sprutan. Men man hade inte sovit så mycket dygnen före resan och under resan. Så man har väl varit motaglig mot baciller. Väderförhållande;Strålande sol och inga moln. Men nu längtar vi riktigt hem till Bamse och Valle. Försöker skriva och skall försöka sätta in lite kort.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards