Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Bamse och Valle - 15 februari 2010 21:23

Jag får börja med att ursäkta, jag glömde bifoga vad utmaningen gick ut på. Finns nu på föregående inlägg. Tänk att det varma och fina vädret har fortsatt även idag. -1 grad och strålande solsken. Hoppas att det fortsätter resten av veckan. Nu har en ny vecka börjat. Matte jobbar eftermiddag måndag och tisdag, så våra förmiddagar går ut på att hon skall ägna hela tiden åt oss. Det har hon inte så mycket emot, fast allt annat blir lite lidande. Fast hon säger att det här med att stryka kan hon allt låta bli. Sen på eftermiddagarna så är det ju Lill Husse och Lill Matte som ska ta hand om oss. Och det vill säga inte allt för långa promenader. Vi får ta igen allt onsdag och torsdag då Matte är ledig. Hon har ju sin arbetar helg. Husse har lovat att vi skall ta farmor med oss och fara till stugan. Då får man allt springa och busa omkring. Ha det bra alla.

  

Av Bamse och Valle - 15 februari 2010 20:17

  

Här tar våran dotter i mitten studenten juni 2009. En mycket vacker tjej som var som en prinsessa denna dag.

Jag utmanar

På följande:

 Gå in i din dator på "mina bilder". Gå till Mapp nr 7. Välj bild nr 7, Ladda upp bilden och skriv några rader om bilden. Utmana 7 vänner.

Edith

Elli och Sanni

Hillman & ILlersson

Belle

Tuffa & Grynet

Karkki

Raksu


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards