Alla inlägg den 30 april 2010

Av Bamse och Valle - 30 april 2010 21:15

Efter en lååång dags väntan bar det äntligen av till stugan. Oj så skoj det var att få komma ut och busa utan att behöva åka hem. Fast det höll på sluta tokigt. Valle våran duracellkanin han springer ju i skogen och överallt kom på att isen är jättekul att springa på. Ja jag vaer ju inte sen att haka på. Ut på isen bar det, knakade gjorde det, men vadå lite isknaster har man väl hört. Men inte Matte, hon skrek som en galning att vi skulle komma tillbaka. Vadå det är ju spa vatten där ute kan vi inte få. Men tyvärr så vart det stopp, till vems lättnad måntro.

 

Ja jag kommer väl då, men Valle han är fortfarande där ute.

 

Ja jag kommer väl då, vad var det med det här. Lite blött ibland. SUCK

 

Men Valle kommer du nån gång, jag har ju redan gått upp på torra land.

   

Ja ja jag kommer Bamse, oj fad dom bråkar med oss.

 

Ja vi vet att det inte var så smart. Kanske vi kan bättre imorgon. Ha det bra alla.              

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards