Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Bamse och Valle - 26 maj 2010 18:24

För det första så fortsätter det att komma hälsovådligt regn. Nu är det uppehåll. Men resten av dagen så har det bara sakta men säkert dalat ner. Nu är vi lite less, man kan ju inte vara ute. Idag har jag Bamse inte heller haft det så vidare bra i min mage. Kan nog bero på benen som vi haft ute, nu var som slemproppar efter allt regn. Goda var dom då minsann. Det har hunnit hända   olycker inomhus också, 3 gånger till och med. Så till middag vart det ingen god mat, kokt ris med lite kulor. Och så säger dom åt mig "äter han inte få han svälta", hur kan man bara göra så mot sin vän. Låta han svälta, själva har dom minsann suttit och vräkt i sig god mat. Man kanske skulle sätta dom också på svält diet, inte tror vi att dom skulle vara så glada då. Nu blir det inga fler ben heller har dom hotat med, och allra minst grisknorrar. Ja jag får väl vila magen, så kanske dom kommer fram. Hoppas ni andra kompisar har bättre tur med vädret. Ha det så bra 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards