Alla inlägg den 20 september 2010

Av Bamse och Valle - 20 september 2010 21:41

Igår var vi på en tur upp på ett berg. Om ni visste så skoj det var att springa upp och ner efter varandra. Och slut det vill vi då lova att vi blev. Ett bra ställe att fara till, som ligger bara en liten bit hemifrån. Nu när det börjar att vara för kallt i stugan. Men vi skall åka ut så fort vädret tillåter. Nu har ju en ny arbetsvecka börjat, vilket innebär för oss ganska lugna dagar. Vi har bara lite svårt för att låta bli Matte, då hon kommer hem på sin lunch till oss. Hon påstår att vi hårar ner henne allt för mycket. Men det bara känns ju som om hon varit borta i hundra år. Det är tur att vi inte har nått brevinkast i våran ytterdörr, då skulle det inte finnas så mycket kvar av den påsten. Jag Bamse har ju blivit som tossig med att bära runt på papper och kuvert i min mun. Idag lyckades jag hitta en data broschyr som var väldigt intressant. Valle han funderar nog på vad jag håller på med. Men man måste ju bara få retas lite grann. Nu skall vi ut på sista svängen, ha det bra alla kompisar.

 Ja prova ta den ifrån mig om ni kan.  Oj så fint jag håller den i munnen, alldelens blöt och grann.   Vänta ni bara snart skall den bli till konfetti. 

Eller ska jag låta bli, nå vidare god var den inte  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards