Alla inlägg den 28 september 2010

Av Bamse och Valle - 28 september 2010 19:37

Ja då var hela tomten ingärdad. Om ni visste så tråkigt det vart, att man inte ska få springa runt i hela Kvarteret. Vi vill ju hålla koll på alla här runt omkring. Fast vi får vara utanför staketet då våra människor är med oss ute. Jag Bamse har minsann visat min missnöjdhet, jag surade rejält igår. Inte ska dom visa mig vart jag skall gå, nej jag vill springa in i skogen alldelens själv jag. Jo just det. Våra kompisar boxrarna skall flytta härifrån, så nu har man inte dom snart att leka med. Annars har veckan varit av den lugna slaget, Lill Matte har varit hemma och hälsat på ibland. Maten har ju inte varit som i helgen, dessa sur kulor. Fast dom går ner dom också efter ett tag, bara man är nog hungrig. Nu är det inte länge kvar tills det blir kalas här igen, den 7 oktober firar vi min Bamses 3:årsdag. Då skall det bli god mat och tårta har jag bestämt. Nu skall vi gå ner i källaren och kolla vad Husse håller på med, det hamrar och låter där nere. Ha det bra kompisar.

Jo så var det Hillman med att dom ryms i vår soffa. Som du ser så är den ganska stor, så både Matte och Husse ryms. Jag brukar ligga på divanen som är till vänster om mig. Då har dom resten för sig själva.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards