Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Bamse och Valle - 3 februari 2011 16:41

Inga fler poliser har vi då stött på. Lika bra är väl det, skulle tro att vi skulle bli totalt isolerade om det skulle inträffa. För det kommer ju inte något högre staket innan helgen. Det hinner ju bli mörkt innan Husse kommit sig hem. Så det är bäst att man håller sig i närheten.

Det värsta är att man har ju så lust att studsa över, bara för en stund.

Kolla vem som sitter så fint, utanför staketet jo Bamse. Det ser ut som han säger "jag lovar att inte smita nån stans". Jag Valle avvaktade en stund innan jag hoppade över. Idag så hade vi bägge två öronen på skaft, vi kom på en gång som Matte ropade. Bra av oss visst, kan vi ju kanske få hoppa över någon fler gång.

Vi har även hunnit med lite mys med Lill Husse En trött Valle som sover gott

Och jag Bamse är också trött. Nu ska vi snart få mat, sen så ska vi se till att det blir lita städat här. Ha det bra kompisar  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards