Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Bamse och Valle - 7 februari 2011 16:46

Ja då var den första dagen på denna arbetsvecka avklarad. Om 3 veckor så ligger dom och jäser i solen och tar det lugnt utan oss. Undrar hur det ska gå för oss, vi kommer säkert att längta ihäl oss efter dom. Fast vi har ju varit utan dom förrut, och det har gårtt bra. Vi börjat vänja oss vid att inte smita så långt numera. Hoppar över staketet, uträttar våra behov och sen tillbaka igen. Det tycker Matte är väldigt bra gjort av oss. Men vi gör det ju bara för att vi vet att utsidan också behöver få sig lite gödsel. Jag Bamse gillar ju att bära omkring på saker, helst så ska jag ta allas vantar när dom kommer hem. Får jag inte dom tar jag det första jag får tag, och det brukar vara deras skor. Idag hittade jag minsann en annan kul sak. Nämligen en tidning, den fick dom knappt ur min mun. Jag skulle lätt kunna konkurrera ut tidningsbudet. Tänk er själva ha mig som kommer med tidningen i munnen. Nu ska vi ut på en tur. Ha det bra kompisar.

Ni ska tro att jag höll hårt i den Prova ta den av mig Om jag vänder bort huvudet lite grann så når ni den inte  

Ja okey då ni får väl låna den, en liten stund

Valle passade på att vara ute alldelens själv under tiden

Sen var man bara tvungen att ta sig en slummer

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards