Alla inlägg den 10 april 2011

Av Bamse och Valle - 10 april 2011 15:16

Inge bra väder fick vi idag, +6 grader men solen har lyst med sig frånvaro. Men vad gjorde det vi tog oss en tur till stugan iallafall. Nu har det skottas av altanerna, balkongen och in till lill stugan. Det märks att stugan ligger vid kusten, betydligt mera snö än hemma. Efter skottningen vart det en tur ut på isen, där var det riktigt blött. Och det bara kraschade is då vi sprang fram. Vilken tur att det bara var vattnet som frysigt ovanpå isen som brast. Annars hade vi inte fått med oss Matte ut. Hon säger att det är nog obehagligt då man ser genom isen. Så klar har den varit på vissa ställen. Nu ska vi inta possitionen framför spisen. Matte steker kött, och det luktar så väldigt gott.

  

Snälla Husse ska vi inte fara snart. Nyheterna får du se nån annan gång

  Undrar vad det var som lät. Kan det ha varit en hare måntro

Det är bäst att vi lyssnar ordentligt Nej du Bamse det var juu bara en skata

Ja ja jag kommer Kolla vilka sprickor som det finns i isen

Kramas det är det bästa jag Valle vet Man ska ha all uppmärksamhet Helst så skulle jag vilja hoppa upp och sätta mig i hans knä

 Ja en lite flirt kan ju inte skada Och uppsträckning av halsen  Ja jag vet att jag är den snyggaste som finns

  Det är jag också fast det här med flirt kan jag inte riktigt än

  

Nu ska det tjatas om att åka hem igen. Har dom inte förstått att vi vll ju stanna här ute för alltid.

      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards