Alla inlägg den 12 april 2011

Av Bamse och Valle - 12 april 2011 19:10

Ja dagarna går i det varma tecknen, idag har det väl inte varit så värst varmt +3 grader och inge sol. Men snön smälter ändå det är ju tur. Fast vi skulle nog vilja att den stannade kvar hos oss. Det är ju så himla skönt att gå ut och lägga sig på den. Vi känner att det är alldelens för varmt inne, och hur ska det då gå då det blir sommar och +20 grader kan man ju undra. Fast då har vi ju stugan där vi kan springa ner och svalka oss i vattnet. Vi är lite oroliga av oss ikväll, Husse är på resande fot till Umeå. Och vi vill ju att alla ska vara hemma då det är kväll. Han har varit och hämtat våran mat också, så Husse har fått träffa våran gammel Husse Peter ganska orättvist att inte vi fick följa med. Nu ska vi ta oss en tur till ut. Man måste passa på medans det finns snö kvar.

  Fast det ser ut som om vi har himla mycket. Men det är bara en tredjedel mot det hasr varit. Jag Valle kan inte hoppa så lätt över staket nå mer, ut går bra men in är värre. Nu får dom öppna grinden. Om det inte vankas korv vill säga då är man snabbt tillbaka Jag Bamse väntar till grinden öppnas, det här med att hoppa över har jag ingen ork till. Eller rättare sagt jag är för slö av mig. Ha en fortsatt bra kväll alla kompisar 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards