Alla inlägg den 22 april 2011

Av Bamse och Valle - 22 april 2011 17:14

idag har det varit ett strålande väder, med sol och +14 grader. Tack vare denna värme så har man kunnat börja med att kratta redan. Vi har hunnit med både stugan och här hemma. Istugan vart nästan hela gräsmatten klar, endast en liten fläck där det var för blött. Här hemma däremot var det betydligt blötare, men vi ska ju ha go väder flera dagar till, så nog hinner det torka upp. Vi hann med promenad och hundmöte i stugan. Inte så uppskattat av den andres Matte. Men Valle han ville ju bara fram och hälsa. Nu vankas det middag, och lite vila för oss.

Isen den ligger fortfarande kvar, så inget vatten kommer sig ner än på ett tag ser det ut som.

I sakta mak går vi framåt  Det är riktigt torrt på dom flesta ställena

Ja då var det väl dags för hemfärd

Fast jag lovar utan mig

Jag ska ligga kvar på den enda snöfläcken som finns här ute Om det så ska vara tills den tinar bort Bara så ni vet det

Var du tvungen att ta kortet när det hänger sickel från min mun Det var ju en jobbig promenad förstår ni väl     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards