Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Bamse och Valle - 4 maj 2011 16:13

Jag värmen den verkar dröja för oss. Vi har haft dessa dagar mellan +2-+6, med en blåst som kallas ishavsvindar. Med andra ord vi har haft lugna dagar, inga längre utflykter. Vi gillar denna svalka, är så skönt att ligga ute och svalka sig. Det som är positivt med att det inte är så varmt, och framför allt att det inte kommer regn. Är att myggorna dröjer säger Matte. Hon har mygg allergi, så hon är glad så länge dom inte kommer. Annars får hon äta kortison mot sina myggbett. Jag Bamse har fått mig en ny kompis. Hittade honom idag då jag följde med Matte ner till källaren.

En kyckling i format större

Undrar varför dom hade gömt honom i en sopsäck där nere Kan det ha varit för att jag skulle få honom någon annan gång, som dom sparat honom där nere.

Nu ska vi ut en sväng, och inte ska ni tro att snål Matte lät honom följa med. Smutsa ner honom tror väl inte att jag skulle göra, fast man vet ju inte om han själv hade hoppat i all jord. Ha en fortsatt bra dag kompisar.

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards