Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Bamse och Valle - 21 maj 2011 15:43

Ja då var vi hemma efter en utställningsdag. Det gick strålande, jag fick ett 2;a pris och mitt 1;a cert. Som belöning 3 rosetter och en pokal. Fast man trodde då verkligen att det inte skulle sluta så här bra. Det hände en sak i ringen som inte fick hända. Men vad gör man när nöden trycker på, jag var ju bara tvungen att få ut lite  . Och snabbt kom det fram bajspåsar från en farbror. Kanske det gjorde sitt i bedömningen man vet aldrig.

Lite suddig bild, den blåa certifikat, den röda Exellent och den rosa Certifikat Kvalitet. Ganska stolt Matte, Husse och framför allt Lill Husse som sprang med mig.

Nu börjar vi

Hoppla vad det går

 Du jag vill ha det du har i fickan, mera blodpudding

Det var en rumänsk domare, såg ut att gilla mig

Men det är ju bara så att jag är ju bara så vacker

 

Så man kan ju bara inte låta bli att titta på mig

Ja då var det uppställning i turordning. Vi förstod nog inte varken jag eller Lill Husse vad det betydde att såt 2;a, före dom sa det.

Här är gammel Matte och Husse med Whoopi och Daisy Rätt snygga syrror vi har.

Här har ni mitt omdöme, helt Ok faktiskt. Nu är vi av den trötta sorten vill vi lova. Det var alldelens för många hundar att hålla reda på.           

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards