Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Bamse och Valle - 5 juni 2011 14:58

Idag så är det en strålande dag, blåser men solen lyser. Igår var det ju som sagt var inge roligt väder, hemma iallfall. Tornados, regn, hagel och en himla blåst. Det har visst trillat omkull en och annan tall och björk. Ja idag så fick vi våran första årsdusch med intvagning av schampoo. Kanske inte det bästa som vi vet. Bada för oss själva är mycke roligare. Då har man ju inget tvång att stå still medans dom blöter ner en. Sen har vi även fått ut bryggan, så nu har vi både båt och brygga i vattnet. Får bara hoppas att det nu någon dag blir båtväder. Då ska vi ta oss en tur. Nu ska vi ut igen, tar ett tag innan vi torkar märker man.

 

Valle skynda dig. Nu ska det fotograferas

Ja jag ser kommer som en pil

Vad väntar vi på måntro

Jo lite bus Kolla vilket stort gap jag har Bamse  Nej inte så, jag vill inte hamna i sanden med min blöta päls Nu ska du få igen minsann

Tänk den håller även att gå på. För jag Valle är ju sånyfiken, så jag var ju bara tvungen att prova

Kolla upp allt ska man faktiskt göra Ja gör du det såstår jag på span istället

Ja men prova gå Bamse, som att balansera sig fram

Nu måste det svalkas av också Skönt att bara vandra omkring tycker jag Bamse

Jag gillar att undersöka det som finns under ytan jag Valle

Man kan inte vara snyggare, säger Matte

Och det är jag också              

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards