Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Bamse och Valle - 9 juni 2011 19:19

Ja värmen vart värre än igår. Vi har vankat runt på tomten, tills Matte kom hem. Det första hon sa då hon kom in genom dörren var stugan. Om ni visste hur snabbt klara vi var och stod utanför kofferten. OCh snabbt kom vi oss ut ur den också för att springa fort ner till vattnet.

Alltså om ni visste vad detta var skönt att få svalka sina tassar Du Bamse det var visst nå som plaskade där borta

Det är bäst att vi tar och kollar upp detta  Den hann undan sjöfågeln.Tror inte dom gillar att man jagar dom

Kolla Valle jag kan också simma

 Det är inte bara du som kan hämta pinnar

Eller kan det bero på värmen att man vill svalka av hela kroppen

 

Nej jag vill visa att jag inte alls är slö av mig bara ibland

Tjoho Bamse här kommer jag med en pinne också

Kom nu Valle vi ska kolla på båten Du båten satt fast

  

Nej det är ingen ide. Nu går vi upp

   

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards