Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Bamse och Valle - 10 juli 2011 21:22

Denna vecka har varit helt underbar. Soligt,vackert väder och framför allt man har fått vara i stugan. Där har det varit mest bad, både för oss och våran Matte. Husse var av den lite mindre bad typen. Han trodde nog att det skulle vara kallt.

 

Det bästa som finns är pinnar

Dom är till och med goda att äta på

Vad sa du inga fler pinnar

Jo en sväng till tack Duktiga Valle på att simma

Efter en badtur så måste man ju få skaka av sig lite. Som ett moln vart det runt oss. Vad sa ni moln, vart då

Du Bamse jag vill ligga nära dig Fast helst upp och ner Fast snurra det är det bästa Fast du var lite i vägen  Om jag trycker ut benen kanske du flyttar på dig Nehä, då får jag väl prova en gång till Först så ska man ligga på rygg Och så ska man snurra lite grann Och så ut med benen Och nu fick jag in en bra spark Du nu går jag härifrån med dig går det inte att vila

Snyggbröderna Viller Valle Bamse som spanar

Nu är det vila för hela slanten Fastjag måste kika vad ni gör.

Idag kom då så äntligen "stockholmarna". Först Johan, Elin, Viktor och Emil. Sen ikväll så har resten kommit. Dom har vi inte hunnit träffa än. Vi kommer att åka ut på tisdag. Då är det 5 brudar somvi ska hålla koll på. Hoppas bara att dom vill umgås med oss. Vi får berätta hur det hela avlöper.          

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards