Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Bamse och Valle - 2 augusti 2011 17:51

Ja nu så är vi hemma i huset. Fortfarande vackert väder, tur att det fläktar lite grann. Annars hade man nog "smält bort".  Men på torsdag så bär det av ut igen. Husse ska till Borlänge, och Matte kunde inte följa med som var tänkt. Det ska vara båtutflykt på Siljan, och det ville hon vara med på. Men vi klarar oss ju inte själva, så hon stannar hemma med oss istället. Det är sånt här Lule Kalas denna helg, och små benta ska gå på den. Ja vi får göra det bästa för henne, vad det då ska vara för nått. Veckorna som gått har ju varit helt underbara, simma, skutta i skogen och mycke bus. Man känner av att det varit bus hela dagarna, trötta killar på kvällarna. Nu är vi inne av fri vilja, Husse har startat motorsågen och den bara hatar vi.

Lite bus måste man ha, kom igen Nej man ska inte springa undan Det går bättre om man har munnen öppen också Fast få ner varandra denna gång var svårt

Här kommer jag med pinnen Varsågod Nu kan du kasta ut den igen

Ja då var det dags igen för pinnhämtning Bäst att ta i med alla sina krafter Hej och hå, nu är jag snart framme Och där var den i munnen Bäst att skynda sig tillbaka Speciellt så att inte Valle hinner ta den av mig

Du behöver inte oroa dig Bamse, jag hinner hämta en ny innan du kommit iland Jag är ju bara så duktig på att simma Och fort går det också

Världens snyggaste Bamse 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards