Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Bamse och Valle - 30 juni 2009 21:14

Idag har det varit så där varmt igen, +29 grader. Alltså det här varrma vädret är inte till för oss med så lång päls. Hoppas bara att inte någon stackars Hund eller Katt har fått sitta i någon bil idag. Fast det finns dom som tycker det är skönt, bland annat våran Matte. Hon verkar gilla solen, hon är bara lite sur för att hon måste jobba. Hon säger "hade jag vetat detta hade jag lagt min semester denna tid", och inte om  2 veckor. Men hon får ju skylla sig själv det är ju hon som gör schemat.  Idag har vi fått vara till stugan, där är ju Husses syster med sina 2 hundar, Vilma och Nelly. Dom vart väl inte vidare värst glada när 2 så snygga och stora herrar klev ur bilen. Eller så vart dom rädda, jag vet inte riktigt. Men morrade och skällde åt oss det gjorde dom minsann. Jag kan inte förstå varför, Farmor var ju där och hon sa att vi var världens snällaste. Och så har vi visst blivit så lydiga, vad hon då menar med det. Till slut så gick det faktiskt att vara i näheten av dom, och vi kunde faktiskt simma litegrann. Det är tur att vi kunde samsas till slut, vi skall ju träffas fler gånger i veckan. Nu skall vi se till att Matte och Husse slutar att tapetsera och slipa. Vi är trötta och vill sova snart. Vi hörs. PS kort kommer nästa gång vi träffas, hade ju kameran inte med oss DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards