Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Hipp hurra på min 5årsdag

Av Bamse och Valle - 7 oktober 2012 18:58

Ja denna vecka har flytigt på i ordets rätta bemärkelse. Det har inte gjort annat än regnat, och åter regnat. Här som det skulles putsas fönster och klippa gräsmattan har inte blivit något alls av detta. Hoppas att det blir lite uppehåll någon dag denna vecka. Matte säger att hon bara måste få städat bort alla blomkrukor innan snön kommer.  Idag så fyller jag Bamse 5 år, då har man ju fått    och gott var det. Vi har även varit till stugan för att vinterbona där ute. Vi hade faktiskt tur med vädret, uppehåll hela tiden vi var där ute. Matte satte fram skidorna så att dom lätt kommer åt dom då snön kommer. Nu blir det bara dags utflykter dit ut. Kort kommer på tårtätandet så fort Matte fått in dom i datorn. Ha en fortsatt bra söndag alla vänner. Och grattis alla syskon i Godiskullen:)


 
 
Älsa o Ästher

Älsa o Ästher

7 oktober 2012 21:19

Grattis o hipp hipp hurra för Bamse idag på 5 årsdagen=) puss på nosen:-)

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Ann-Margret, Vinja & Bozza

Ann-Margret, Vinja & Bozza

7 oktober 2012 22:08

GRATTIS på 5-årsdagen Bamse :) Vad gott med tårta :)

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Aamor

Aamor

8 oktober 2012 18:42

Grattis på 5 års dagen Bamse så här en dag efter)

Tjidevipp

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Wille

Wille

10 oktober 2012 10:32

Jamen jisses har jag helt missat din födelsedag ! Då skickar jag genast en JÄTTESTOR grattishälsning till dig - nu meddetsamma. Nospussar i massor !! Men det viktigaste är att du haft en härlig födelsedag, och det verkar du ju haft med tårta och allt. Grattis än en gång Bamse busen !!

http://willebuz.blogspot.com

 
Felix

Felix

14 oktober 2012 11:21

GRATTIS i efterskott, det här bloggandet har inte matten så mycket tid med sen jag kom in i huset, varför ska alla skylla på mig kan man undra men det klart, jag vill ju hellre leka än att matten ska sitta i datore, hihi.

Såg de smarriga kanelisarna jag med, skulle inte tackat nej till att smälla i mig en och annan, hihi men jag fick inga heller. Jag får egentligen inget annat än trökkäk, nu för tiden, hihi.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Felix

Felix

9 november 2012 14:59

Jädrans matten som tog bloggsidomester när det har häntat så mycket, du har fyllat år och massvis med häntisar ute hos andra kompisar. Ja, jag det blir GRATTIS i etterskott till dig med, bättre sent än aldrig säger matten men jag håller förstås inte med.

Grattisrusselpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bamse och Valle - 29 oktober 2013 19:04


Hejsan på er alla våra läsare. Ja vi har ju varit borta från denna sida nu. Ett alldelens för långt tag. Våran såkallade sekreterare   hade glömt vilket lösenord som var på denna blogg. Och beställa ett nytt, ja det gick ju inte heller eftersom den e...

Av Bamse och Valle - 2 augusti 2013 22:51

Ja vad gör man väntar och sen väntar man på det magiska ordet "stugan". Kan ju säga att då har man gjort sig klar, och så klar att dom som inte gjort det får bråttom. Jag behöver ju bara ta med mig apan, Valle han vill inte ha nått alls med sig. Så f...

Av Bamse och Valle - 1 augusti 2013 20:20

Ja det var ju ett tag sen ni hörde något från oss. Men det har varit fullt upp vill vi lova   . Så mycket att göra att inte ens våran sekreterare har haft tid eller rättare sagt ork att skriva. Men nu så ska hon bättra sig säger hon   . Det har hu...

Av Bamse och Valle - 24 mars 2013 16:16

Ja nu har vi fått smak av våren. Denna helg har bestått av sol och värme både lördag och söndag. Idag har det varit hela plus 4:) Vi har hunnit med turer ut till stugan både igår och idag. Idag tog vi även med oss fika.       Valle han var...

Av Bamse och Valle - 14 mars 2013 19:30

Ja denna vecka så har griskylan kommit tillbaka, ner mot -25 på nätterna och runt -20 dagtid. Kan ju säga att vi inte haft vidare lust att vara ute i onödan, tassarna har alldelens hållit på att frysa ihop. Matte jobbasr på som vanligt här hemma, ing...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards