Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Bamse och Valle - 5 mars 2010 17:44

Idag har solen lyst mera än igår, och vi har haft +1 grad. Efter en liten sovmorgon så bestämde sig Lill Matte för att ta mig Bamse på en tur. Valle fick vara hemma med Lill Husse. Vi vill inte att han ska få mera ont i sitt ben. Det bar iväg en bra bit med bilen. När vi kom fram så möttes jag av 2 brudar och en kille. Det var 2 golden vid namn Lydia och Trixa. Killen hette Harry och var en liten Labrador valp. Om ni visste så spännade det var först. Jag är ju lite rädd av mig, men sen så vart det bus ute på isen. Lill Valpen Harry hoppade på mig och sprang och jagades. Sen efter det fick jag träffa 2 stycken som jag aldrig mött förut. Det var 2 stora hästar, och då vart man ännu räddare. Mycket konstiga varelser. Man ska visst sitta på deras rygg, inte skulle då jag vilja ha någon på min rygg. Det som var synd, glömske Lill Matte tog ingen kamera med sig. Så det blir inget kort från dagen. Men imorgon ska vi iväg till stugan, då kommer det kort får vi hoppas. Ha en bra helg alla.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards