Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Bamse och Valle - 17 februari 2012 14:41

Här har det inte bloggats på ett tag, trots att det lovades om bättring. Denna vecka har bestått av kyla, snö och sjukdomar i vår familj. Inge vidare väder alls att vara ute i. Några små turer men ganska fort så tog man sig inomhus igen. I veckan har Matte haft magsjuka, så hon har varit hemma med oss. Det känns ju ganska konstigt för oss att ha folk hemma under dagarna. Nu har vi ju verkligen fått visa vad vi håller på med. Occuperar deras sängar hela dagarna, fast nu så har vi ju fått dela den med henne.

 

Denna fina bukett fick Matte av sin chaufförer som kram på dig bukett, visst var den vacker.

Idag så har hon kännt sig bättre, så då fick vi vara ute en längre stund. Och då minsann passade vi på att springa iväg efter det nya skoterspåret som finns här bakom. Kan lova att det inte var några snälla miner då vi kom tillbaka. Här hotades med att vi skulle bli utbytta, mot 2 av syrrans alldelens nyfödda valpar. Dom har kommit idag. Men vad tror hon egentligen, att det ska vara roligare att torka bajs och kiss efter dom. Än att vi kollar läget här runt omkring. Vi har ju inte gjort det ordentligt på flera veckor, för all kyla och snö. I helgen så ska det vara sol och bara nån enstaka minus grad. Då har hon lovat trots vår smitning att det bär iväg till stugan. Hoppas det blir fika och grillad korv.

 

Vadå gnäll inte vi kom ju tillbaka

 

Jag vet, det är lika bra att jag lägger mig ner här ute, för det blir ju min säng då jag kommer in.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards