Alla inlägg den 31 december 2008

Av Bamse och Valle - 31 december 2008 19:39

Måste bara visa en liten bild. Jag tror minnsann att jag fortfarande är en liten valp. Det är bara hoppa upp i husses knä.

Av Bamse och Valle - 31 december 2008 14:58

Jag skriver från ett vindpinat Boden. Här blåser det så mycket, så när Husse och jag gick på våran morgonpromenad nästan blåste omkull. Vi har till och med haft strömavbrott, då blev det mörkt. Husse säger att jag inte skall få gå ut ikväll. Det tycker jag är konstigt, för jag älskar att vara ute. Men det skall visst skjutas raketer, vad det nu är. Och då kan hundar bli jätte rädda säger Husse. Jag som är så stor inte blir jag rädd, tror jag. Jag är ju så modig att jag till och med törst gå över till grannen. Men ni skulle ha sett vad arg Husse blev. Han hämtade mig, och satte fast mig i kopplet. Det var bara att gå hem och lägga sig i sin säng. Jag vill ju också hälsa på hos folk, förstår dom inte det. Men det är väl bara att göra som dom säger, stanna kvar på våran tomt och inte smita. Vi hörs och Gott Nytt År på er alla.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards