Alla inlägg den 12 december 2011

Av Bamse och Valle - 12 december 2011 17:24

Nu har griskylan kommit till oss. Det har nästan varit -20 grader  . Och det är inget som vi gillar speciellt mycke. Man hinner ju börja frysa om sina tassar och det ganska fort då vi kommit oss ut. Vi måste lära Matte att hon ska komma ihåg att smörja in Sigge svamphunds kådsalva, så att det inte fastnar så mycket snö under dom. På tal om ut, vi fick hålla oss innanför staketet igår. En av våra grannar var och hällde ut något som Husse sa luktade ren dynga  . Och vi hade givetvis dragit oss dit som 2 magneter. Undrar vad dom tänkte på egentigen, inte oss iallafall. Matte hon hgar lagt ut lite kort på oss, på en länkt till Leonberger på Facebook. Igår fick hon en kommentar från en som undrade när en av mina valpar skulle flytta till Amerika. Hm, det lär nog dröja. Först ska man ju ha varit på en massa utställningar och fått priser, sen ska man väl hamna på guldlistor. Och sist men inte minst,  jag kanske skulle tillverka dom först. Och det är väl inte det lättaste har vi hört. Måste ju hitta en snygg tjej också. Hon måste ändå ha tyckt att jag var en fin kille, eftersom hon ville ha en av mig till Amerika. Nu ska vi invänta lite mat. Sen tar vi en lugn måndag, ha det bra alla kompisar.

 

Jag har varit ända sen jag flyttade till denna familj en söt kille. Här har jag varit hos dom i 2 dagar:) En aningen suddig bild, men man ser mina vackra drag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards