Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Bamse och Valle - 4 januari 2009 13:21

Ja nu känner man sig som den gamla Bamse. Jag fick vara med vid frukosten. Fick till och med smaka av Mattes leverpastejsmörgås. Och efter det så var Husse och jag på en långpromenad. När jag kom in så gjorde Matte iordning en portion mat till mig. Igår gick väl det inte så bra med riset. Men idag tog det inte lång stund förrän skålen var tom. Det var riktigt gott tycker jag. Men det kan väl bero på att jag var nog ganska hungrig. Man blir ju det efter långpromenad och lite dåligt i magen. Nu har jag fullt upp med att fundera vad Husse gör bakom den där dörren. Jag hör minnsann honom ,men ser han inte. Det kallas visst garage säger Matte, och dit skall jag inte få gå. Husse håller på att repa i bilen, så då vill han göra det själv. Konstigt, jag skulle säkert kunna hjälpa honom hur bra som helst. Så svårt kan det väl inte vara. Jag jag får väl stanna här utanför dörren då, och vänta tills han kommer ut och är med mig istället. Gå gärna in på länken till min uppfödare. Där får ni se både mig och mina syskon nya som gamla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards