Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Bamse och Valle - 23 januari 2009 21:49

Ja det vart en eftermiddag med både Husse och Lill Husse. Det är bra att dom är hemma med mig. Jag har faktiskt fått god mat till middag, fläskfile. Det var gott, jag som inte har ätit så värst bra dom här dagarna. Sen vart det lite mys med Husse. Och vet ni, jag fick följa med Lill Matte på en jätte lång promenad. Hon skulle till en klasskompis och hämta några papper. Och sen till Mattes jobb för att kopiera dom. Jag tror att jag fick följa med för att hon är så mörkrädd. Annars hade hon nog gått själv. Det tog en timme att ta denna promenad. Vi hade tur, vi fick åka i bilen med Matte hem. Jag var helt slut när jag kom hem, så jobbigt var det. Lill Matte sa att det tog längre tid, för att jag skulle stanna och lukta överallt. Ja det är ju inte så konstigt, jag känner ju lukten av "tjejer". Nu skall jag ta och lägga mig. Vi hörs imorgon

Av Bamse och Valle - 23 januari 2009 08:40

Ja nu är det äntligen fredag, och dom människorna som bor i huset kommer hem tidigt till mig. Den enda man får sitta och vänta på det är Matte. Hon jobbar sista eftermiddagen denna vecka. Det skall bli skönt att hon är hemma med mig imorgon. Jag är nog som Husse säger en "mammagris", för jag springer mellan ytterdörren och köket för att kolla vart hon tagit vägen. Sen så har jag inte så stor matlust heller, när hon inte är hemma. Ja jag får väl hålla med om att jag är en "mammagris". Men det är ju inte så konstigt, hon har ju varit hemma så mycket med mig. Nu skall vi ta oss en promenad, och sen en vilostund, innan hon skall åka iväg på jobbet. Skriver mer sen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards